Regnperiod

Jupp, jag tror vi har kommit in i en jädrans regnperiod.. eller tror, så länge som det har regnat nu är vi definitivt i en..
JAG HATAR REGN ! JAG VILL HA SOLSOLSOLSOL !!!

Min dumma hund ville ut o spöregnet förut oxå, men så fort vi kom ut verkade det som om han ändrat sig ^^ Så först drog han i mina byxor för att vi skulle gå ut, o väl ute drog jag han i kopplet så vi kom någonstans ^^
haha.

Kollade på någon knepig "rysare" igår.. var nästan lite skraj när jag skulle gå ner sen mitt i natten för o borsta tänderna o ta min medicin ^^ haha. Fast sen besegrade jag rädslan genom att kolla på Playboy-grejset på E!-kanalen.. o plugga lite engelskaglosor ^^

Lousie försöker få med mig på resa till Thailand, men jag har inte pengar ^^. Och får jag pengar ska jag ut o resa med min Martina <3 Det har ju för tusan vart bestämt i 20 miljoner år, eller nåt ^^.
image14<= linns sommarfest, nyktra o glada ^^
Martina o Sofia - Bästa vänner igen ♥


Haha, porrbild? jag ser inte det porriga i bilden :P jag saknar bara min bruna färg o mitt hår jag hade då :'(
image13 <=turkiet -o7

bajs

Kommentarer
Postat av: Martina

LÄTT ATT VI SKA RESA :D

2008-02-08 @ 16:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0