Smörgåstårta

Blev över "lite" smörgåstårta från pappsens kalas igår som äts för fullt idag ^^
Kan faktiskt stoltsera med att det är jag som klädde dem (sa fel fel igår när jag skulle säga garnera och sa klädde istället, nytt internskämt i familjen ^^). ska iaf ta en bit sen nät jag skrivit klart här :P

Mina dagar är inte så innehållsrika har jag kommit på.. Jag o Torres lekte spöke i förmiddags, han sprang runt med en liten filt över sig o jagade mig ^^. Jag fixade till mitt CV  (ska leta jobb på allvar nu är det tänkt :O ) och sen vart det engelska ^^
Mötte Gabriella när jag var påväg till klassrummet o jag skulle hälsa vidare till vår lärare att hon inte skulle komma på lektionen, för det var lektionskrock, och sen kom Christoffer ut från nån annan håla o skrämde livet ur mig ^^ (han säger "tjenna"... Martina, kommit på vem som säger "tjaa" ännu? )
Fick tillbaka senaste läxförhöret, haha, fast först fick jag Gabriellas XD våran lärare blandar ihop mig med Gabriella HELA TIDEN ^^ våran handstil eller nåt skyller hon på ^^
Sen skulle vi diskutera olika bilsaker, och det gick ju som det brukar mellan mig,Christoffer o Jonas XD Men, då får vi besök.... Gabriellas andra lektion var inställd så hon kom till engelskan, och satte sig vid oss...... ;S
Haha, läraren gick igenom saker på tavlan, o jag o christoffer brukasr ju inte ha ngn som sitter i vägen som vi fick idag.. så vi satt o lutade oss fram o tillbaka mot varann för att se något.. Haha, han skrämde livet ur mig igen när han lutade sig jättenära så jag riktigt hörde hans andetag XD hahahaha.
Idag var alltså en "christoffer-skrämmer-sofia-dag" ^^
Sen fick jag koll på att han skrev upp i sin kalender läxorna : "till onsdag ska vi alltså ha skrrivgrejen.... tills när skulle vi ha skrivgrejen då ? o glosorna? " haha. Fick även reda på att han åker buss dagligen :P intressant..
Och så har han vart med om bilolycker, 2 stycken tror jag han sa :O .
Veckans text handlar nämligen om en trafikolycka, och Gabriella hade sett en undersökning där det framstod att varje människa kommer vara med om 3.2 bilolyckor innan den dör. Jonas o Christoffer började fundera på hur många de hade kvar o vart med om, och jag sa att då har jag tre kvar.. "så du har vart med om 0.2 då?" sa Christoffer o började småskratta åt mig ^^ hahaha. Jag är så mobbad, Fast jag är bäst också, fråga killarna ^^ haha
bara för att jag kunde förklara vad bilsäte är(=där du sitter i bilen ) hahahahha.
och vi är ett mm-team ^^ inför varje uppgift så brukar det vara knäpptyst innan

Jonas: "mm"
Christoffer : "mm"
Jag: "mmmmmmm"

o så lite skratt..

Oj nu hoppar jag konstigt i återberättelsen, som vanligt ^^ När den slutat iaf så gick jag o Gabriella tillsammans ut därifrån o pratad
e om den där högskole-grejen som vi fattade nada om på torsdag (tur den inte gäller mig eftersom jag redan har slutat du :P), vet ju att Christoffer hade ångest över den XD. iaf, nu vet jag var jag kände igen Gabriella ifrån : hon jobbar ju på VILA !! hahaha. jaja.. skitsamm..
jag bara ordbajsar, som vanligt..



Dennis, jag vet att jag babblar om det hela tiden, men jag vill bara försäkra dig om att jag inte blev sur.
Förlåt ifall det verkade så :( Det var verkligen inte meningen.. jag var bara så kopiöst trött,mådde dåligt..
o gud vet vad. Förlåt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0