TTTTTELA

Förstår inte alls varför tidningen skulle få namnet TTELA när de slog ihop ELAn o TT..
Hade ju vart klart mycket lättare om den skulle hetet ELATT, lättare o uttala iaf ^^
Men det är ju klart, Trollhättan ska ju alltid vara bäst o först osv osv.. hatar trollhättan XD
Nämndes en massa folk i tidningen idag som man känner på ett eller annat vis, längesen det var så mycket folk XD. haha. Och det roliga var att typ alla hade gjort mål, fast i olika sporter , snacka om ballt XD eller inte :P

Ska snart dra till stan oxå hade jag tänkt, betala in räkning o följa med Martina till banken XD haha.
Hoppas allt blir som vi har planerat nu, kan ju bli kul ^^
iofs, VI har alltid kul oavsett vad vi gör (så länge vi inte är bajsovänner XD).
Haha, hon o jag var ute o gick igår, o hamnade nånstans i vänersborg där jag inte har någon aning om vart det var ^^ lekte lite på en lekplats och innan vi skulle gå därifrån tänkte vi åka rutschkana ^^ haha, det var inte alls något glid i den, o jag som kastade mig i den typ fastnade och flög framåt istället XD så jävla smart ^^

Känns som om det kommer bli riktigt vårväder idag igen ^^ ska bli gött o cykla lite sen :)

Ja just det, jag hade värsta cp-drömmen inatt ^^ :
jag,martina o fredrik skulle åka till cypern och hade satt oss på planet. Vi hade hamnat på ett nattflyg så medans vi flög somnade jag och drömde (alltså jag drömde i drömmen XD) att planet plötsligt fick motorstopp och började flyga neråt precis som om det skulle landa som vanligt ^^ och när det hade "störtat" så gick ett sprinklersystem igång och jag o martina försökte ta oss ut ur flygplanet, men väl ute kom vi på att fredrik var kvar och sov sin flygstol så vi fick ta oss in igen XD haha.
sen vaknade jag i drömmen och martina o fredrik skrattade åt mina konstiga drömmar, tills flygplanet fick motorstopp och allting började om igen XD hahaha.


jaja,nu ska jag börja göra mig iordning.. men jag uppdaterar säkert senare idag så .......^^

bajs


Kommentarer
Postat av: Unemployed-man

alltså..här sitter man å har tråkigt, skumläser lite snabbt för att få tiden att gå förbi lite snabbare..å plötsligt ser man sitt namn i det hela?
lite spooky:D fast om det va mig i drömmen är jag inte förvånad att jag inte vaknade för det skulle jag nog inte göra om 3:e världskriget skulle börja här i vargön..haha

2008-02-22 @ 16:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0