Varm choklad

Sicken lyx man har ;) systern o hennes kompis håller på o gör varm choklad till alla ^^
Och vad gör jag ? jo jag har frågestund med min..öhm... kära vän igen ^^ (martina vet vad jag menar med frågestund XD).
Och vill ni veta en sak, han gillar inte bitmärken :P vet jag någon annan som tycker är "skiiiiiitvackert" - om det inte var ironi förstås.. hmmm... :P
Förresten, alla som känner mig, är jag feg för att bita någon ? haha

ey martina,´jag kanske ringer dig senare idag, om jag orkar o har lust blablabla .

jag har inget liv.. försöker ragga mysoffer till helgen oxå.. öhm.. ja...

ne nu ska jag dricka min choklad.. kommer kanske uppdatering sen :)

Kuk
image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0