Blond

Vi kan börja med att berätta om engelskan ^^
Christoffer var inte där idag så jag satt med Jonas o killen från Rumänien.
Haha, skulle babbla om spöken ( eftersom det e just det kapitlet i boken handlar om )
o jag drog min historia om Torsten när jag var sjuk ^^
värsta balla ;)
fick berätta det för hela klassen sen oxå, eller, de tre andra som var där o läraren XD

haha, min historia slog Gabriellas tror jag ;)
usch, du har rätt Martina, hon är en aning speciell...  Ändrade uppfattning senaste(?) lektionen när hon gick förbi mig o Christoffer (för er som inte vet så brukar jag och Christoffer sitta breve varann ^^)  och sa : "heeeeej då " och kollade sådär läskigt på Christoffer :S

På tal om Christoffer, en annan Christoffer... Bajs-Christoffer, vet alla vem jag snackar om då ?
Snackade med honom på msn förut, efter att HAN skrev till mig :P
Och som vanligt snackade vi en massa sex... jävla sex.. jag hatar sex XD
Sen påstod han att jag har dålig humor.. min humor som e VÄRLDSBÄST ;D

Vet inte vad jag ska skriva mer nu,.. får nog ringa min lilla marrebajs <3

image5

Kommentarer
Postat av: Martina

Ha ha jag sa ju att garbriella var lite udda :P

2008-01-25 @ 15:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0