Boggie Bunnies

Sov hos Martina inatt, o hade lite lajbans ^^
Spelade Boggie Bunnies (typ Marble Match fast med söta kaniner) på hannes tv-spel :) gööörskoj ! ^^
Skrev med bl.a Karlstad-Christoffer på msn med, tydligen ska han bli inneboende hos mig när jag flyttar till Karlstad ;) Jaja, då har jag någon som kan plocka upp o diska efter mig, eller vad säger du martina XD
Dennis snackade jag med lite oxå, haha.. han babblade om att man inte var otrogen om man t.ex strulade med någon som bodde inom ett annat riktnummer.. men innan vi kläckte det där med riktnummer.. ojoj..
vi trodde han menade både skavfötters o att han hade gått o blivit bög :P
Pac-man har han inte heller, så han föreslog att man kunde fördriva tiden genom sex istället för tv-spel ^^

KOLLA ! det är inte jag som nämner sex först jämt ^^
ett bevis på att jag inte är så sexberoende som vissa påstår (A) hahaha.

Engelskan var som den brukar.. Lite småkul alltså ^^ haha, jag o "Christoffer den äldre" höll på att ramla på varann när vi stod o kollade på en karta XD. haha ^^
O han hade visst gjort läxan jättebra(vi skulle skriva slutet på en berättelse), och skrivit ett förlängt slut på det som fanns innan XD o tydligen var det så bra att författaren kunde göra en ny bestseller på hans slut ;P
haha, jonas skulle skriva om en massa mord, o christoffer vet jag inte vad han skrev.. men min handlade om att en katt åt upp dagboken ^^ Tack martina för hjälpen ! <3


ne nu ska jag lämna över datorn till brodern.. tack o bajs för mig :D

image6

Kommentarer
Postat av: Martina

Allt för dig sötnos :D Katten var en skitbra idé :)

2008-01-30 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0