Drömmar

Knepiga drömmar man har ibland..
I natt drömde jag att jag var hos Dennis, och han hade en ny liten smal säng.. så jag fick sova på en madrass på golvet brevid hans säng första natten ^^.  
Haha, men dagen efter bestämde vi oss att det var inte lika "mysigt" o sova så, så vi gick ner till hans gamla rum istället och skulle blåsa upp en stor två-bäddsmadrass.
Men jag hittade hans tv-spel o Pacman och ville hellre spela det, samtidigt som Linnea kom förbi... och fick blåsa upp madrassen medans Dennis som blivit jättelång bar runt mig så jag inte kunde spela Pacman ^^.
Linnea var dock inte så glad för att hon skulle få bädda och göra iordning Dennis säng, där han skulle sova med en "jävla korkad rödhårig fjortis" XD..

Sen vaknade jag av att jag låg o skratta ^^ hahaha. Somnade om och drömde en annan dröm, fast den här gången skulle Dennis komma till mig ^^

Louise hade ställt upp på att köra honom till mig, och de kom bort till Komvux för de skulle hämta upp mig där,. Men då var inte Dennis med, för han hade glömt sin väska hemma och skulle komma senare, istället hade Louise med sig Linnea XD
Och jag satt i gymnasiets cafeteria och hjälpte Christoffer (den äldre ^^) och Jonas med deras bilduppgift, medans Martina o Hannes sprang runt mig och hade sig, tills Martina satte sig brevid och Hannes gick till skolans DJ för att byta musik...
Sen plötsligt såg jag i ögonvrån hur Louise och Linnea kommer in och blickar efter mig, och jag som kan vara en aning högljudd ibland ropar glatt : "HÄÄÄÄR ÄR JAAAAG !!". Vilket gör att Christoffer och Jonas får sina typiska skrattanfall på mig ^^
Linnea och Louise satte sig bid bordet och jag o Martina börjar ropa efter Hannes för han måste ju träffa tjejerna.. Och när Hannes gick förbi ryckte vi tag i honom o "skrek" : "detta är Hannes!"
haha., sen satt vi där o pratade, och jag började undra var Dennis höll hus, och började trycka på mobilen o skrev :"hej sötbajs.. var är du ? det var ju dig jag ville träffa,inte tjejerna.. skynda dig hit ! pussbajs <3".
Men precis innan jag tänkte skicka det sa Linnea stöddigt till mig att jag ska nog inte skicka något sms till Dennis för då tar det bara längre tid innan han kommer....... Och jag visar upp något papper o säger : "att jag inte alls skriver sms till Dennis, utan jag målar till Christoffer" :P
haha. Sen ser jag hur det lyser upp vid dörren o in kommer en blond kille, och han såg sådär söt ut som han gjorde första gången vi träffades ^^ Och jag springer fram o ger han en kram o säger till honom att ta bort Linnea, och när jag vänder mig bort säger alla att Linnea aldrig vart där XD
sjukt..
iaf vaknade jag sen ^^



jupp jupp.. så idag.. ska jag nog greja lite med engelskan ^^ har ju nya glosor till på fredag, o så ska jag kunna texten  :S jag med kort minne, ingen bra sammankoppling alltså ^^

ne, bajs bajs.
<3

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0