Glassbilen

Tutar en glassbil på andra sidan gatan..
Himla sugen på glass alltså, men har tyvärr inga pengar på mig så jag kan inte köpa någon :/

Hade engelska idag, inte lika rolig som sist, men lika knasig ^^
Vi är inte så smarta jag o pojkarna ;) haha. Men trots att vi missuppfattade uppgiften så löste det sig ^^
Alla rätt på läxan hade jag oxå, så nu tror säkert Christoffer att jag är asbra på engelska, bara för att han kollade vad jag hade skrivit och rättade sin efter min i måndags (ja jag satt brevid o kollade så han inte bara skrev av :P). 
Haha, tydligen ska han vara ganska dryg annars, men men.. är man med sofia kan man inte låta bli o skratta XD.
Massa läxa tills imorn har jag fått oxå, typ läsa på om Roger Moore o kunna berätta om honom och översätta en text...... haha. ska nog ta o göra den snart, har haft hela dagen på mig ^^


Vet inte vad jag ska skriva mer, är satans rädd för att allt ska krascha här med.. 
Alltså, inte HÄR, men den här vänskapen.. 
Sånna attityder, o det känns som om allt e mitt fel.. bara för att jag ville ha dig hos mig.. 
 

Kommentarer
Postat av: Självaste Pesan

Är det ok att skriva om sex i bloggvärlden?

2008-01-17 @ 16:19:53
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0