IQ fotbollar

Vilken dröm jag hade i natt.. Drömde att jag hade flyttat till Karlstad och hittat värsta fina lägenheten :)
Karlstad-Christoffer visade mig runt för det skulle tydligen vara brevid hans gamla lägenhet,o plötsligt satt vi på Martinas gamla moppe o körde vår åkstil med mig där fram ^^ och åkte genom skog o allt möjligt tills vi kom till värsta utsikten över havet..

Ska jag tjata lite om min engelskalektion idag med... Hmm.. vi skulle jobba lite med glosorna va har i läxa till imorgon, genom att bilda par på två och få en lapp utav läraren med sex glosor som vi sedan skulle förklara med andra ord för den andre personen .. o eftersom vi i min grupp blev tre ( jag,Christoffer d.ä och Jonas) fick jag o Christoffer dela på glosorna och jobba ihop ^^ .
Haha, jag skulle förklara mitt ord först (typ snabb eller rask -. briskly) och det gjorde att Christoffer fick alla svåra orden o förklara sen ^^ medans jag hade typ justera o lik (död kropp, o inte typ "lik mamma" :P) och han hade..svårare :P oj vad vi SKRATTADE när Christoffer kom på det, o ändå var det han som ville att jag skulle börja^^
Sen kom vi på att vi är inte så smarta ^^ skulle jobba med ngt konstigt, typ bisatser o huvudsatser och dyl.. o vi fattade först.. sen fattade vi ingenting... o medans alla andra hann göra 4 uppgifter med a-f-uppgifter tillhörande, hann vi bara till 1b.. jag är så stolt över oss tre <3 hahahahhahaha


Sen fick inte jag sitta hos dem mer, utan fick förflytta mig först till han från Rumänien o snacka lite om allt möjligt.. o sen förflyttas till AnnSofie.. o sen var lektionen slut ^^ så pratade Jonas o Christoffer om deras nästa lektioner, o tyckte det var fuskigt att jag slutade för dagen... Tihi, jag fuskar aldrig ^^

Och sen åkte jag hem o grejade lite... Ska baka kladdkaka sen, pappsen fyller 44 idag så man får ju ha ngt gott :)

trist väder har vi oxå (ovanligt ? nej) .. regn o blåst varannan dag juh.. eller.. det regnar varje dag men blåser storm varannan.. USCH för det svenska vädret när det inte är soligt o varmt !

på tal om ingenting.. jag saknar mitt gamla långa mörka hår.. eller.. jag saknar så det var i somras...

Bajs oxå, jag vet inte hur jag ska göra så jag får pengar nästa månad :S får ut o ragga jobb på riktigt nästa vecka..
fixa till CV:t lite till bara.. o sen e det väl bara o springa runt i affärer..

OCH.. allt är regeringens fel, fråga Robin :P vad fan robin, vi brukar ju bara skriva på fyllan XD

vad ska jag skriva mer...
 jag vill bort härifrån.. får jag komma till dig snart ?
Krypa nära dig i sängen o känna din värme (även ifall det är DU som brukar krypa närmare mig ^^)
Ha dina armar om mig o känna tryggheten som du ger mig..
Och bara lyssna på din röst som får mig o känna glädje.
jag vill bort härifrån.. får jag komma till dig snart ?



image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0