Solsolsol


Andra dagen i rad som det är fint väder ^^ Det enda som saknas är lite (mycket!) värme ^^
Jag vill utomlands, till sol o värme så jag kan bli sådär härligt brun som jag var när jag kom hem från Turkiet :P
 image4
Haha,var hemma hos Martina igår och vi satt och kollade igenom mina bilder på bilddagboken.. Usch vad jag saknar Turkiet, trots att jag hade alla turkar ute på stan efter mig.. De ska gilla långa o blonda tjejer.. och så kommer jag, liten o mörk o har alla efter mig XD hahaha.
Jag o Martina ska fixa pengar o sen åka på solsemester,bara hon o jag <3 solasolasola ^^
Men först blir det förhoppningsvis husvagnsemester till sommarn, och det skulle vara bra mycket roligare med dig :P kunna gå o utforska området om det var fint väder ;) för trots allt : man kan bli jäkligt brun i Sverige med, bara solen skiner !

Blev mobbad på engelskan igår med ^^ bara för att jag slänger ur mig kommentarer utan o tänka efter ^^ Vi skulle jobba parvis o jag & Christoffer bildade par, o jonas & peter(?) bildade det andra vid vårt bord, och sen skulle vi diskutera några bilder ; bland annat en där en gubbe satt högthögt uppe på ett berg.. Då jag utbrast :
"tänk o sitta där uppe om man har höjdskräck!".
Jonas o Peter(?) började gapflabba och sa till mig att man sitter nog inte däruppe i så fall.. Då Christoffer "försvarade" mig och sa att
"tänk om man kraschat med ett flygplan o inte kommer någon annanstans då".
hahaha, jag tycker om engelskan så länge  mina pojkar är där ^^


ne nu ska jag hjälpa mamsen lite..
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0