Letar..

Jupp, letar för fullt efter boende i Falun just nu ^^. Blir nog inget korridorrsboende för mig; jag hade för låga köpoäng till dem rummen som "såldes" ut XD haha. Blir väl nån liten 1a istället. Men det bästa är ju trots allt att det är typ studentlägenheter, så det kommer vara studenter i närheten iaf ;)
Haha. Just nu ligger det ute 2 ettor  på www.kopparstaden.se, en på 76.6 m2 och den andra på 64.6 m2. Uteplats finns det till oxå ;) najsigt bajsigt ^^

Aja, får snacka med mamsen sen när de kommit hem med alla godsaker ;)
De, mamma,pappa och brorsans tränare, drog ju till Tyskland i natt och är redan vid Hallandsåsen påväg hem. Hela bilen, och dwe har den stora är full.. Tror de skulle vara runt 70 flak öl, minst,då är inte all vin och brännvin medräknat XD..... Och sen lite cider och nån dricka till mig ^^

Iaf, får snacka med mamma och lägenheterna, de ligger ju trots allt på 3290 kr, men så ligger de typ 2 km från skolan :D
Fanns en annan lägenhet (som gick ut igår) som låg på knappt 2000 kr.. 2.5 MIL från skolan, inte orkar jag cykla en sån sträcka varje morgon o kväll ;)

Kanske ska med min familj på semestern med, fast är hemma igen på fredag isf, fredag och fallens dagar i Trollhättan ;D Eller, jag är hemma igen isf :P
Det är tänkt att de ska till nåt badland i Sunne, och syskonen ville ha med mig.. så jag får väl ta bussen/tåget hem sen ^^ haha. Sen litar inte min far på mig o en massa alkohol hemma ;) hahaha.

Jag måste införskaffa en ny plattång oxå ! Ska visa den jag hittade för mamma sen igen.... Ny säng blir det oxå, en breeed en tyckte mamsen ^^ haha. Hade velat måla om min hylla jag har oxå... ska snacka med mamsen att jag behöver vit färg isf.. för vit ska den vara, med färgade innelåder. eller vad det heter ^^

Martina-bajs, nu hade det vart lättare om du valt Falun, då kunde vi fixat gemensamt boende.. finns MASSOR ! men men.. :P

nee, nu ska jag syssla med lite annat..
 
see you later ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0