100 kr rikare

Följde med pappas mormor till NÄL idag, hon skulle dit på nån koll och självklart ställer man upp, speciellt när man vet att man får lite pengar för det ;)
Låg o pressade i solen lite innan o häll på att glömma bort när jag skulle vara hemma hos henne ^^
Väl där satt vi o pratade lite, och hon kom på vad hon hade drömt i natt ;

Jag hade gift mig med en kille som var jätte lång och mörk, fast inte lika mörk som mig.. (gissa vem jag tänkte på ? :S) Haha, att han sedan hette Bengt fick mig o börja gapflabba.. För vems pappa heter Bengt ? hmm.. XD
Lite skojsigt ^^

Sen på NÄL fick jag en jätteglass utav henne, trodde aldrig den skulle ta slut ;D. 
Och medans vi sitter där o äter glass kommer kanske inte världens snyggaste, men helt klart kandidat, kille.
Så lilla Sofia passade på att flirta lite, bara ögonkontakt, men vadå ;)

I bilen hem sen tänkte jag att det är inte varje dag man flirtar på NÄL, men så kom jag på att detr har jag ju gjort tidigare.. Men då var det med pojkvännen, som jag tänkte på när Alva berättade om min blivande man XD haha, var nästan så jag började skratta igen ^^

A just det, kanske ska berätta att den här killen jag tänker på att Alva hade drömt om, de har aldrig träffats.
Så därför tyckte jag det var lite kul XD

Låg o pressa lite i solen sen när jag kom hem.. jag tycker inte jag får ngn solbränna längre :O
Fast iofs har bikinibrännan på överkroppen ändrats helt nu :D så nu kan jag bära urringat igen ;) moahaha ^^

Ska ringa min darling sen med.. oh no, skrev jag darling ? Det är ju jag som var darling.. hahaha.
"min darling, min bara min! älskar dig !"  - pfft.. :P

Blivit knasigt i skallen efter att Alva berättade om min blivande man XD

Ja iaf, ska ringa henne.. Får se om det kanske blir ngn allsång i Plantaget ikväll ;) höhö.
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0