Borta, men ändå nära

Är ju vatten o vis-festivalen borta i stan.. men jag behöver inte vara där för att lyssna på musiken.. den hörs ända hem till mig borta på onsjö XD asbra.. :P kan lyssna på det tills jag somnat.

Hade förövrigt en kul kväll igår, här blir vi inte fullekåta : muskelkåta ska det vara !
GRR på Martins muskler ;) 
Inte trodde jag att han skulle ha en sån mage.. eller såna armmuskler.. Nu kommer han aldrig bli av med mitt klängande ;) höhö.

Småslogs gjorde vi hela tiden oxå, ute på balkongen tex... här är bildbevis på mig som rycker i håren på Martins ben ^^


Ne, ska pallra mig i säng,
har vart hos Farmor o grillat med henne, hennes man, farbror, ingift faster, kusinerna o en massa jävla knott !
Usch..
aja.. natt på er ^^
None

Kommentarer
Postat av: Martina

haha du är så jävla kär i Martin XD

2008-06-07 @ 01:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0