Dålig ork

ork på att skriva här alltså.. märks det ? Haha.

I alla fall hade jag en gôrtrevlig midsommar, som vanligt :) Traktor o vagn upp till bygdegården, sånt som en del bara får uppleva på studenten upplever jag varje midsommar :P
Dansade runt midsommarstången med mina blondiner, på jakt efter en Mayborn  - look a like, gos med bebissysslingen, och vinkade till engelsman XD
Väl "hemma" var det äcklig bål med gurka i,  mat i stora lass, hälsning på hästar, lite fotboll (föräldramatch), snapsvisor och en massa karaoke senare på kvällen ^^
Hem i taxi, och jävlar vilken tjatchafför (!), ner till husvagnen för att sedan skrämma varann (mig o martina) med varulvssnack XD . Att fullmånen lyste rakt in på oss, det blixtrade under mitt täcke (statisk elektricitet) och en jävel skickade sms gjorde ju inte saken mindre läskig XD. 
Att Dennis inte kunde skicka lite mat till oss gjorde även att en varulv åt upp min ena arm, eller hur martina ;) haha.

 Jaja, himla nice midsommar ; som vanligt :D





Vad var det där då ? så har du nog aldrig sagt till mig.. jag fick en större chock, ärligt talat. Det kommer inte glömmas det närmsta taget.. Men skitsamm. Du säger vad du vill, och du förvånar mig mer o mer. Men det är väl så livet är.. antar jag .


Idag är det en massa husvagnsstädning o packning. Drar ju ut till kusten på onsdag o blir borta till söndag.. trevligt, om vädret blir bra förstås !
nee, nu ska mamsen ha hjälp.. bajs på alla <3
None

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad är detta? Vem har sagt vad :P

2008-06-22 @ 22:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0