Igen

Ja då sitter man här igen, i två sekunder.. eller nåt.
Sitter o bränner de där fotbollsskivorna jag ska ha med imorn som sagt.. Gud, första tog en evighet, men denna.. svisch.

GUD
, det är inte ofta det sker.. men idag var en sånhär dag ^^
Var nånstans med far förut (och mamsen) och letade efter nåt till husvagnen.. o sicken söting till kille det satt bakom ett hörn x).  tråkigt nog upptäckte jag honom när vi skulle gå ut, för han hade nog suttit där hela tiden XD ögonkontakt hade vi med, flera miljoner gånger (nja.. men några stycken iaf).. och det var som om man ville vända o gå in igen när man kommit ut ;) höhö.

Sen åkte vi o åt på mc donalds... tror ni inte det satt en heting där med ;) mums..

hahahahha, galet ;)


nee, nu måste jag lämna datorn.. har en hel del kvar o göra, och så måste jag duscha med......
bajs på er, så hörs vi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0