Jävla skitväder

Eller, blåst rättare sagt.
Skulle vart o badat med Martina, men vi sket i det ^^ Orka cykla i den här blåsten :P
Idag har jag städat en massa hemma, tv:n går trögt o kolla på :S.. Sitter därför o laddar hem..Bert - den sista oskulden XD Bert är ju så kul ^^ har "älskade ängel.." i hjärnan, haft den hela dagen ;D


Fotboll ikväll :D :D först Spanien o sen SVERIGE :)
Så ikväll ska jag placera mig i soffan, hejar ju alltid på dessa två länder ^^ Så det blir lite kämpigt när de ska mötas ;P
Ooh, vet när de spelade i Stockholm 12 maj förra året (samma dag som jag åkte till Turkiet), och jag hade velat se den matchen.. Så får man veta att pappas kusin Henrik, som är 7 år äldre än mig, hade försökt fixa biljetter till sig själv o ngn polare.. Jäklar vad avis jag var ! tur att de inte fick tag på några biljetter ;)  höhö.


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0