Knepigt

Jag vet att jag är en aning konstig..
Ta t.ex när man badar ; de flesta tycker det är kallast om armbågen,armhålan m.m..
Jag tycker det är kallast om R Y G G R A D E N. Det räcker med att det kommer lite vatten på svanskotan så skriker jag oftast som satan ^^
Var och badade med min lilla dam Martina idag, ute på Skräcklan.. har nog inte vart så kallt i vattnet sen vi badade där sist XD och då var det ju nästan mitt i natten ! :P
  ←


Har för övrigt glömt skriva om min underbara helg XD
Var ju inne på Vatten- o visfestivalen i stan :)
säger bara jävla turkar till vakter, vill ni veta mer får ni väl fråga :P

Var iaf på efterfest sen på natten hos Mört ^^
Haha, det var en spännande efterfest XD 
"lilla tråkiga jag" som var tvungen o lämna Ted, höhö. dock hände inget farligare än en kram, o det var han som kramade mig, rättare sagt drog ner mig till en kram XD eller, inget farligare.. jag petade på hans nakna rumpa oxå (A) XD höhö. 

Sofia ska inte vara med o träffa Hannes kompisar, har vi inte lärt oss det redan Martina ;) haha. 


Mådde as dagen efter oxå.. Troligtvis är det min medicin som börjat verka, det har hänt flera ggr nu det senaste att jag har börjat må as typ 3 timmar efter att jag tagit den, o spyr en massa.. Medicinen är ju bland annat till alkoholmissbrukare, för att de ska spy upp all alkohol XD Så i fortsättningen ska jag inte ta den efter en alkoholkväll ;D

Har tom ont i halsen idag efter att jag spydde så jädrans mycket ^^ . 
Kom hem o sov under mitt stora träd, fläktade asgött i skuggan så där låg jag på en dyna med kudde o lakan som täcke ^^

Ska dra till Överbajs en dag oxå, köpa shorts ;D 
Är studentbalen på onsdag med, då måste jag dit.. 
Sen ska bildesteterna klä traktor o vagn hemma hos mig på torsdag.. 
Och så är det dags för S T U D E N T E N på fredag.. får hoppas jag har modet till d e t   d är a  bara.... :S 
Iaf ska jag på studentkalas på kvällen ;D

Sen nästa vecka är det M I D S O M M A R ! JIPPIE !!
O veckan därpå ska jag ut till kusten.. :D

Nån gång sa jag till Huset i nordkroken nångång oxå... men det får vi se när det blir Martina; när du är ledig några dagar i följd och jag är hemma ;) . eller nåt :P

Ne, nu ska jag sova..
PUSSHEJ

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0