Ska jag göra det, eller ska jag inte ?

D e t  är den stora frågan.
Saken är ju bara den att jag är rädd för att han ska missförstå allt, hade inte det tvivlet funnits så.. då hade problemet inte vart lika svårt :/ eller ? skitsam.. Som dennis sa : det kan inte bli värre än vad det redan vart (A) .

Var inne o kollade på balen igår, alla fina människor :)
Haha, stackars malin som gått ner 5 kg sen hon sydde in den en sista gång ^^ Fin var hon iaf, ,gillade hennes klänning :D ska nog leta reda på henne imorn o ge henne en ros :)
Lisafisa var oxå väldigt fin, och michelle ! Melkersson kände jag inte ens igen först XD
Ganska kul att man kände någon i alla klasser förutom en ^^

malin                       lisa                        michelle o melkersson (i blått o grönt)

Ikväll ska bildesteterna komma hem hit med som sagt.. ifall de orkar ;O haha.


Just det, var inne på interflora igår innan plantaget o kollade de vita rosorna.. de var inte alls fina :S
Får hoppas på att de är finare imorn ! för en vit ros ska det vara ! ^^

Inte får man sovmorgon imorn heller.. först ska jag kolla på linus avslutning :)
sen på eftermiddagen är det studenterna, och på kvällen är det studentfirande ;D Yeeyy ^^

JUST DET ! 
Jag planerar ju o ha en så kallad grillfest i juli.. försöker få hit dennis oxå, men tror inte han kommer, pga "jobbet". Aja, inte mitt bekymmer, hade bara vart trevligt o ses.. nu är det ju väldig snart 1 år sen sist :/.. Får höra med honom hur han jobbar i juli, kanske kan man lägga den när han jobbar tidigt så han kan komma direkt efter jobbet...? om han nu v i l l  komma ;P
Haha, jag vet inte ens vilka jag har bjudit ^^ till en grillfest "nån gång i juli".. haha !
Jag hittade för övrigt ngt recept på nån somrig bål förut, med vaniljvodka, citron, flädersaft o nåt mer.. som skulle vara god till grillat ^^ hmm.. ^^ jaja..
Mamma verkar fortfarande vara med på att jag har en iaf ;D snackade med henne om det igår igen :)
Det är ju bara det att det där satans vädret ska vara fint oxå............

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0