Snart ut i solen

Ännu en vacker o varm dag :)
Vaknade vid 6-tiden i morse av att en liten fågel hade flugit in i rummet.. Sover ju med öppna fönster, och mina fönster är sånna som sitter ihop, fast isär.. om ni fattar ?
Iaf vaknade jag av att ngt small till, öppnade ögonen o såg en fågel flyga in och sätta sig i min garderob på en galge.. Sen genom rummet o krocka med det stängda fönstret.. gång på gång ! Det "roliga" var att fönstret breve var öppet XD
Efter en fjärde krock låg fågeln på fönsterbrädan, och jag trodde den var skadad eftersom den inte rörde på sig en mm.
Så jag var snabbt framme o öppnade den andra rutan och ner i sängen o gömde mig under täcket (ville ju inte ha en fågel som attackerade mig^^). Så hörde jag några vingtag o såg att fågeln var borta, och drog ner persiennen.. ^^

Haha, det var en snurrig morgon ^^

Jag har förövrigt bestämt vad min lilla katt ska heta nu : M I N T.


Ne, nu ska jag ut i solen ^^

(och martina, nejnejnej jag är inte kär i honom ^^
Bara för att han är rolig o har najsiga muskler betyder det inte att man är kär :P )

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0