Sommar o sol

Det känns iaf som sommar ^^ sol är det ju ute, och en massa varmt ;D
kan knappt vara inomhus, vi har ett hus som drar till sig värme... på något konstigt vis :S
Haha, eftersom jag inte kan öppna den fönsterdelen som är vid huvudänden av sängen längre (går ju kabel från parabolen till tv:en där, har jag fått sova "upp-o-ner" de senaste kvällarna.. 
Är ju så förbaskat varmt på nätterna, och mornarna.. men vi ska inte klaga !

Var på siba idag, skulle köpa present åt pappa till mamma.. Hade chansen o köpa de där grön/vitrandiga shortsen på hm med.. men självklart var min storlek slut.. bad luck for me ! XD
Ska köpa en ny bikini med.. har jag planerat.. var inne på Gina o kikade, men hittade ingen skoj.. eller jo.. 
men jag tänkte faktiskt införskaffa en leopardmönstrad ;) men fanns ingen överdel,.. så får väl vänta ett tag.

Snart kalas för mamsen med, eller.. typ bara lite kakor o tårta.. men det duger :D
Blir att sitta under trädet, finns inget annat ställe man kan vara på här hemma typ.. men inte klaga ;) 
haha. 
None 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0