ELAK

Martina, det är dig jag syftar på.. usch vad du är elak..ska sluta prata med dig.. exakt.. nu.. :P

Prov imorn.. usch för dessa förbaskade glosor.. Jag kan 1a och 3e kapitlets glosor.. utav 4a kapitel.. lyckat ? njaa. tror inte det ^^. jaja.. det går som det går.. jag hatar engelska ^^

Hade velat gå ut o promenixa idag, men verkar inte som om någon annan är på det humöret.
Bajs.. jag vet vad mer jag hade velat oxå.. men vi får se om den viljan någonsin kommer igenom.. kommer säkert aldrig funka nu när personen börjar jobba imorn.. otroligt vad man kan sakna någon.. men what the fuck..
Kommer säkert bli att det är jag som drar iväg, i år igen..
shit, jag vet inte vad jag babblar om.. som vanligt..
image20



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0