Prov

jag hatar prov... Kan inte koncentrera mig på o kolla om jag kan allt eller nåt..
Kommer skita sig Totallt...  fuck.

Ska springa ut en vända med Torres först, sen kolla om mitt linne har torkat i torktumlaren o sen sätta mig på cykeln.. Jag plågar ju mig själv. Var längesen jag har pluggat så här mycket (är inte den som läser på nämligen ^^) men den här gången har jag gjort det.. o jag känner mig så jädrans osäker :S

usch..
Fint väder har vi IDAG med :D ska vara lite med martina sen efter provet :) ut i det fina vädret kanske ^^
Ska iaf dra med henne till Lindex o köpa en ny ögonskugga, har ju bara mörka färger o det blir så mörkt till mitt mörka hår XD aja..

Nu lät det som att torktumlaren var klar..

uppdatering --------------------------------------------------------------------------------------------

Jag förstår inte hur pojkarna lyckas ^^ Jag var verkligen shitnervös.. ända tills jag kom in i klassrummet ^^
haha, jag o martina hade diskuterat innan om vem de beigea skorna var.. typ såhär lät det :

*inkikandes genom fönstret*
martina - vems är dem beigea skorna ?
jag - ingen aning... jag brukar inte kolla in skorna på folket ^^
martina - nehe.. men nu börjar jag !
jag - *öppnar dörren* ey! det är jonas skor !

jonas - vadå mina skor ?
jag - ja jag o kompisen stod o kollade in genom fönstret o såg bara dina skor :P
christoffer - kryper ni runt på golvet o kollar in folks skor ? ^^
jag - nejsch , dummer :P men vi såg bara jonas skor för pelaren var i vägen för att se hela honom :P

jonas sitter som ett levande frågetecken o fattar ingenting XD

christoffer - såg ni vad jag hade för färg på mina skor då ? ^^
*lägger mig på bordet (som jag satt på innan) och försöker se christoffers skor mellan alla stolsben *

jag - VITA ! du har vita skor ^^ jag får berätta det för min kompis sen , haha.

jonas fattar fortfarande ingenting .. och jag o christoffer börjar skratta XD


det var så jäkla sjukt ^^ jag tycker om dem två, ja jag vet att jag har sagt det tidigare, men det är ju sant ^^

Satt typ breve Christoffer sen under provet med, fast mittemot varann, svårt o förklara.. men men.. haha, o vid typ halv 3 försvann mina tankar  bort till Dennis som började jobba vid 2-tiden, hahaha.. o plötsligt märker jag att Christoffer sitter o tittar på mig o gör tummen upp XD gud vad vi skrattade när jag märkte honom.. måste sett ut som ett dumt fån först ^^

Drog ett varv på stan med Martina sen. Fick köpt två nya ögonskuggor, efter många om o men och en massa färger på armar o händer XD träffade elin i hennes affär med o snodde lite vatten ^^ haha.
image20

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0