Väntan..

Sitter o väntar på att Alexandra o co ska komma hit snart :)
Är ju inte varje dag man träffar dem, o ändå bor vi bara en timma från varann.. knepigt det dära ^^

Håller på o checkar ny mobil oxå.. Min är så seg o bajsig så den orkar jag inte med mera ^^ Tar typ 5 minuter o skriva ett kort sms :S .. jaja, shit happens..

Vad ska jag skriva mer.. det är inte sol o blå himmel idag ? haha.

Ja just det, Linus spelar bandymatch sen, så funderar på att dra med Alexandra o promenera till Isstadion om det inte regnar ^^ haha. Har gått dit bort typ varannan dag.. Funderar på att börja gå till skolan oxå de dagar jag börjar sent.. bara för motionens skull ^^

aja.. nu orkar jag inte bajsa här mer XD
425383-27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0