Badbadbad

Vart iväg o badat på roddklubben 2 gånger idag ^^
Först med söta Martina, låg på bryggan o hade väldans trevligt..
Pratade med en gubbe oxå(eller.. han pratade med oss) som verkade vara alkis.
Han var allt bra lagom knäpp ..!
Vi skrev vilka folk som vi skulle bjuda på grillfesten med XD väldigt snyggt papper fick jag.. står typ 
• ****** (+1?)
• ****** (+??)
• ****** (bara om hon/han sköter sig)

haha (skrev inte namnen... ni märker om ni blir bjudna :P)

Undrar hur den festen blir...

Sen när jag kom hem åt jag lite mat, o sen bara det av först till Korseberg med syrran o hennes kompis.. men det var en massa konstigt folk där så vi drog till roddklubben ^^
Lagom när vi kommer dit hoppar dagens blonda snygging från bryggan ^^ haha.
Haha, och vad han kollade på mig sen senare när jag pratade med Martina i mobilen att han fortfarande var där XD ojoj.
det var kul ^^


Martina-bajs ringde förut oxå, berättade att hon sagt till Honom att jag kommer vara med på sommar XD vilket visst var okej,. Och att det inte var Honom jag skrev om på bilddagboken XD Gud.. ^^


Ne, blir pizza o cider ikväll :) mums.

Jag o mamma pratade om o köpa pool igen oxå, en större modell än den vi hade för två år sedan :)
Kan ju kanske bli både grill OCH poolparty ;) haha., njaa.. så stor blir nog inte poolen isf.. men man kan ju bada fötterna om inte annat :P

hejhej.
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0