Coachen Sofia

Yeah, that's me ^^
Har vart i vargön typ hela dagen idag (jupp, vargön :S XD) då Linus klass spelar i klassbollen.. Morsan var coach men kunde bara stanna en match då hon skulle iväg o fira en kompis sen. Vem fick då ställa upp som ny coach om inte :
SOFIA ^^

Så där var jag.. med mina spelare som var lika långa, i stort sett , och skulle leda detta team i två matcher..
Vilket slutade med en match som spelades lika och en vinst... Som gjorde att vi är vidare till morgondagens slutspel..
Och nu kan jag ju inte lämna mitt team,. så.. blir vargön imorn med.....



"Snygg" domare såg jag oxå ;) *fy sofia*

hahaha.


Btw, fick reda på en sak förut, att en viss person gjort slut med en annan..
Höhö, kom till mig, eller inte ;P
Får se om man får höra från honom igen ;) XD


Och på tal om det.. ibland får jag känslan att det kanske är DU som borde börja glömma.
DU som inte kan förtränga..
Jag menar, jag kan umgås med dig.. (på ett vänskapligt plan), men du verkar inte kunna göra detsamma ?
Jaja..

Fick en sån lust att prata med Dennis igår, men vette tusan vad jag skulle sagt.
Dessutom vart det hockey o då hade han nog vart upptagen. Hockeynörd som han är ;P

Hockey sen oxå ;D fick nyss reda på att det blir popcorn till :D

None





Kommentarer
Postat av: Sannah

Tyvärr, det var längesen jag gav bort den! ^^

2008-05-19 @ 19:12:40
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0