Kattungar

Så vart det dags igen med kattungar.
Pussgurkan vart först ut o fick 3 småttingar i natt eller nåt.. Fast jag väntade ju mer på Muffins o hennes ungar ^^
Men de kommer nog snart de med :)
(jaaa, jag vet att vi har konstiga namn på våra katter ^^)

Ska strax ut o jobba lite (jag veeet, jag skjuter på det...)
Men snart så, så fort jag skrivit detta, ja om ingen skriver på msn förstås..
Esch, jag skrev till Malin.... fööööööööörlåååååååååååååååt (A)

Men hon är bättre än en annan... eller ?
Alltså, hon är bättre.. men den andre kan vara...trevlig..
skitsam.
Jag tror inte personen skriver med mig iaf, och jag tänker inte störa... ännu.

Kanske senare, nästa månad eller nåt.. men inte Nu..eller nångång ^^


Allt är crazy..


Ska bli varmare till helgen oxå :D
Jag har en stor lust o dra till slusscafét eller nåt om det är fint väder..
Nån som vill med ? :)


Och du LOVADE att inte lämna mig, prata meeed mig då .
Såhär har det inte vart sen den perioden vi var en aning ovänner..
Jag vill inte vara ovän med dig, eller förlora dig på något annat vis.<3
(jag hoppas då att det inte är Hon som gör såhär...)


ne, nu ska jag walka ut lite ^^
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0