Mors-dag

Är så mätt så jag tror jag ska spy..
Eller, mer äckligt mätt.. har ätit en massa sötsaker : kakor o tårtor...
Men men, trevligt har det väl vart, som vanligt.
En massa tjöt om hur det blir med högskolor o sånt .....

Haha, fick grillat igår med :)
Har inte grillat sen valborg, o plötsligt har jag gjort det två kvällar i rad XD
Gott vart det iaf, och lagom till att maten var slut var det dags för Eurovision contest..
Där Ryssland vann ; rätt låt ?

Jag o Linus låg i soffan o hejade hejvilt på länderna, medans mamsen o pappsen låg o sov ^^
Haha, vad jag o han skrattade när Björn Gustafsson babblade XD
jaja.. det var trevlans :)

Sov så konstigt i natt med, alldeles sne i ryggen känns det som..
Skulle vara trevligt med lite massage; ge mig ?! ;) XD

Btw, man kanske ska dra till trollhättan o Åhlens nångång o kolla på bikini där ?
att man aldrig tänkt på det innan ^^
smart
None


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0