Sunny day

Jag var hos Martina igår, för lite plugg ^^
haha, började med att vi gjorde våfflor och lite våffelkonst på det (man har ju gått   bildestet XD),
för att sedan gå ut o sätta oss på hennes bakgård och plugga lite.. med en ask mongolida jordgubbar ^^

 - " I'm soling my ben..legs! "
haha, bästa kommentaren jag fällde igår, helt klart..
Va ? Vadå? läser jag engelska ? XD


Vi gick ett varv runt skräcklan oxå ^^
Badade fossingarna och räknade snus på marken :P
haha.
image29



Så idag.. blir det att gå in mina högklackade skor igen ( har ju inte använt dem sen studentbalen vad jag kan minnas :O ) .. Ska ju ha dem på lördag när jag ska på sysslingen Ludvigs dop ^^
Blir väl en hel del solning på det oxå, samt en massa grammatik-plugg..
Bestämde ju i måndags att vi ska köra på engelska-provet på fredag...... jippi......

BTW, jag o Ann-sofie gjorde muntliga i nationella i måndags ^^ först utav alla i klassen ;)
 haha, himla skönt att det var om sport oxå...:D
haha,.

när nu ska jag lämna datorn ^^
bajsbajs
425383-27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0