Tjolahej

Vet inte vad jag ska skriva, men idag har det vart jätte (med betoning på jätte) varmt och soligt :)
Cyklade till Överby med Martina och köpte en hängmatta till mamma i födelsedagspresent (hon fick den idag fast hon inte fyller år förrän måndag,och blev superglad).
Vi åt glass med ; jag med en ägglikörkula och en fläder/lime sorbet - kula..
Martina med ägglikör och choklad/chili..
MUMS FÖR ÄGGLIKÖR ! <3

Jag fick köpt de där skorna oxå, som jag för övrigt gått i sen jag kom hem ^^
Sånna där med kilklack som jag lovat mig själv att aldrig köpa.. Precis som Martina som köpte ett par Foppa-tofflor ^^ vi är lite dumma i huvudet hon o jag XD

Provade en massa kläder gjorde vi med, en MASSA ! seriöst oxå, och inte fula kläder som vi gjort tidigare.. bara för att prova XD


Väl hemma har jag grillat med mamsen o druckit cider o bacardi breezer ananas ^^ Gick ut med Torres sen hon o jag o mamma bara väntade på att jag skulle vricka fötterna i mina skor..
smått onykter + klackar + sofia = brukar inte vara en bra blandning XD,

Frågade om en eventuell grillfest hemma oxå, vilket verkade gå jättebra :D såå.. 
Grillfest hemma hos mig nångång i juli då ;) :D 


Imorn blir det roddklubben med Martina oxå ^^ sola & bada :) treeevligt.. får hoppas Zlatan är där igen ;) hahaha.

ne.. nu är jag seg i skallen ^^ bajs på er, o hoppas ni får en rtevlig fredagskväll :) 
None

Kommentarer
Postat av: Martini

Haha du är för söt XD

2008-05-31 @ 00:06:17
Postat av: Louise

svar: haha! ja man måste ju kika, dock jobbade ja ju så ja såg inte såå värst mkt:P

2008-05-31 @ 08:49:52
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0