Gråspink - vad är det för fisk?

Skönaste kommentaren idag :) Patrik kom ju hit igår, satt o myste lite i soffan ^^ fick höra att jag var en väldigt het nunna i torsdags ;) Närmare midnatt gick vi till statoil för att handla mat o godis, som han sedan lagade till :) Åt lite o sedan bäddade vi ner oss i sängen.. Gick ganska hett till o något som jag lovat mig själv att aldrig göra igen skedde.. Haha,tvn stod på o jag försökte se vad det var, när det visade sig vara typ mjukporr..så nu blir jag retad för det med :p Ne,nu har jag läxa...

Kommentarer
Postat av: Martina

Vadå hade du lovat dig själv att aldrig mer ha sex?? :P

2008-09-07 @ 15:39:14
Postat av: Svar till martina

haha, jag hade lovat mig själv att aldrig mer köra oskyddat :p

2008-09-07 @ 16:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0